Notícies i actualitat

La FFTM impulsa un 30% més d'accions promocionals

Data : 26/12/2018

La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha desplegat 131 accions durant l’any 2018, un volum que ha estat possible gràcies al traspàs de la competència en promoció turística.

S’han prioritzat els viatges de premsa i familiarització, les fires especialitzades en productes de natura, esport i cultura, així com les mesures per millorar la connectivitat.


La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha impulsat 131 accions promocionals durant l’any 2018, un 30% més que l’any passat. Aquest increment ha estat possible gràcies al traspàs de la competència en promoció turística als consells, en vigor des del passat 1 d’abril, i que ha suposat una injecció addicional de prop de 700.000 euros durant el present exercici.

En total, en aquests dotze mesos la FFTM ha organitzat 38 viatges de premsa, que després s’han traduït en desenes de publicacions als mitjans europeus més influents, i 15 viatges de familiarització amb agents dels principals operadors europeus; ha assistit a una vintena de fires especialitzades i genèriques, workshops i congressos; ha gestionat 49 campanyes amb companyies aèries, touroperadors, OTA’s i plataformes diverses, a més d’una desena d’accions d’altra tipologia.

El gruix de les 131 accions s’ha desplegat al mercat britànic, alemany, francès i nacional, amb una presència creixent a països centreeuropeus com Suïssa i Àustria, així com també a d’altres com Itàlia, Holanda, Bèlgica i països nòrdics. Pel que fa a la naturalesa dels productes, en els darrers mesos s’han reforçat les accions per promocionar Menorca com una destinació de turisme actiu,
esportiu, cultural i gastronòmic, i també per a aquells viatgers que prioritzen el luxe i tots els aspectes relacionats amb la vida saludable.

De la tipologia, finalitat i distribució de les accions realitzades durant el 2018 s’infereix clarament quins són els objectius de la FFTM en matèria de promoció turística: diversificar mercats i productes turístics; ampliar la temporada turística; projectar Menorca
com una destinació de qualitat; i millorar la connectivitat.
Maite Salord Ripoll
Vicepresidenta primera i consellera de Promoció Turística

Algunes d’aquestes iniciatives s’han dut a terme per primera vegada com, per exemple, el concurs públic sobre la ruta d’hivern amb Londres, l’assistència al congrés Routes Europa, la participació a algunes de les fires més rellevants de turisme de natura i esports d’Europa, a més de la realització de campanyes de màrqueting innovadores amb primeres marques esportives.

Maó, 26 de desembre de 2018.

 

Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
Imatges relacionades
Foto 1Foto 2Foto 3
 
 
Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) El PTI marca el model de desenvolupament de l'illa. Aquí podeu consultar el document en la seva integritat.
Carpeta Ciutadana Carpeta Ciutadana Apropam l'administració a la ciutadania. Els teus expedients a tan sols un clic. Demana el teu PIN CIUTADÀ
Menorca Talaiòtica Menorca Talaiòtica
Web Reserva de Biosfera Web Reserva de Biosfera Informa't de les novetats sobre les funcions de conservació, desenvolupament i de la Reserva de Biosfera.
IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca) IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca)
SAC SAC El Consell ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania. Informa’t de tots els tràmits que hi pots realitzar.
Contractació i Perfil del Contractant Contractació i Perfil del Contractant Contractes, licitacions, contractar, licitar, licitador
BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears
 
 
 

  © Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
 
Avís Legal  |  Accessibilitat  |  Mapa web  |  XHTML 1.0  |  CSS 2.1  |  RSS