L'estratègia de l'oceà blau

Contingut:
Com desenvolupar un nou mercat on la competència deixa de tenir importància? Quin procés cal seguir per reconstruir les fronteres del mercat? Com podem anar més enllà de la demanda existent?

Aquestes preguntes tenen resposta en el mètode proposat per W. Chan Kim en el seu llibre "L'estratègia de l'Oceà Blau", en el qual mostra amb exemples quins són els passos que han seguit empreses que han tingut èxit en crear un nou mercat, sense competència.

Al taller desenvoluparem un cas pràctic genèric i donarem l'oportunitat que cada participant desenvolupi el seu propi cas, bé individualment, bé en equip.

Durada:
1,5h

Data:
25 de gener de 2018

Horari:
de 19 a 20.30h

Lloc:
Recinte Firal (Maó)

Adreça:
C/ Alqueria Cremada, s/n (POIMA)

Població:
Maó

A qui s’adreça:
Prioritàriament a persones que volen iniciar una activitat per compte propi, empreses de recent creació (d'entre 1 i 5 anys) i professionals en gestió i assessorament per a l'emprenedoria.

Docent:
Pere Jiménez Creis

Inscripció:
Confirmau la vostra assistència via correu electrònic a l'adreça fernando.pons@cime.es

Data límit:
25 de gener de 2018

Places:


Organitzador:
CIM

Observacions:


editar

Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
Mapa