Baixa de còpies d'autorització de transports



Darrera modificació: 01/09/2017

Tramitar

Objecte del Tràmit: Es tracta de sol·licitar la baixa de còpies d'autorització de transport privat complementari de mercaderies (MPC).

 
Àmbit de responsabilitat: Servei de Transports
 
Qui ho pot demanar: L'interessat o el seu representant
 
Requisits a complir: Que estigui vigent l'autorització de transport privat complementari de mercaderies (MPC)
 
Documentació a presentar: -Instància (per duplicat)
-DNI o document equivalent i NIE+NIF per residents comunitaris (persones físiques) o TIF (persones jurídiques) o passaport o altre document equivalent al DNI en el país d'origen, NIF, i autorització de residència permanent o de residència temporal (estrangers no comunitaris).
-Original de la targeta de transports. Si l'autorització ha estat concedida a partir del procediment establert en l'article 19 de l'ordre FOM/734/2007 (noves autoritzacions d'empresa de la classe MDP-1), el nombre de còpies no podrà ser inferior al corresponent a un mínim de 3 vehicles amb capacitat de càrrega no inferior a 60 tones fins transcorreguts 3 ANYS des de l'expedició inicial de l'autorització.
-Sol·licitud de baixa signada per qui realitzi la direcció efectiva de l'empresa, amb reconeixement de signatura.
Els titulars de les autoritzacions de transport públic no resultants de l'aplicació de l'article 19 de l'ordre fom/734/2007, podran reduir el seu nombre de còpies lliurement.
 
On es pot realitzar el tràmit:
Presencial:
Per telèfon (només informació): 971356050
Per correu:
Per FAX (només informació):
Correu electrònic (només informació): info.sac@cime.es
Altres:
Plana web: https://sede.fomento.gob.es
 
Què ha de demanar el ciutadà:
Presentar telemàticament la documentació sol·licitada.
Terminis de ciutadà: Per corregir deficiències 10 dies
Terminis del Consell Insular: 7 dies (si tota la documentació presentada és correcta)
Tarifes aplicables: 2017: 13,45 euros
Resposta al ciutadà: Per telèfon o per escrit al seu domicili, o presencialment
 
Marc Legal: Llei 16/87 d'ordenació de transports terrestres i normativa complementària
Reial Decret 1225/2006, de modificació del ROTT
Ordre FOM 734/2007, que desenrotlla el ROTT
 
Sentit del Silenci Administratiu:
 
Observacions:
AVÍS IMPORTANT.
A partir de dia 1 de setembre de 2017, en els tràmits relacionats amb transports, totes les persones físiques i jurídiques es comunicaran i faran les seves tramitacions a través de la plataforma única (seu electrònica) del Ministeri de Foment. Aquest és l'enllaç a l'esmentada seu electrònica.
https://sede.fomento.gob.es/SEDE_ELECTRONICA/LANG_CASTELLANO/OFICINAS_SECTORIALES/TTE_CTRA/GESTION_AUTORIZACIONES/

També s'hi pot accedir des del botó "Tramitar" situat a la part superior d'aquesta pàgina.

 


Documents Relacionats:

 
 
 
Carpeta Ciutadana Carpeta Ciutadana Apropam l'administració a la ciutadania. Els teus expedients a tan sols un clic. Demana el teu PIN CIUTADÀ
Menorca Talaiòtica Menorca Talaiòtica
Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) El PTI marca el model de desenvolupament de l'illa. Aquí podeu consultar el document en la seva integritat.
Web Reserva de Biosfera Web Reserva de Biosfera Informa't de les novetats sobre les funcions de conservació, desenvolupament i de la Reserva de Biosfera.
IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca) IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca)
SAC SAC El Consell ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania. Informa’t de tots els tràmits que hi pots realitzar.
Perfil del contractant Perfil del contractant Contractes, licitacions, contractar, licitar, licitador
BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears
 
 
 

  © Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
 
Avís Legal  |  Accessibilitat  |  Mapa web  |  XHTML 1.0  |  CSS 2.1  |  RSS