Inici El Consell Tràmits
 

Consulta del Registre General d'entrada i sortida



Darrera modificació: 08/03/2011

Consultar

Objecte del Tràmit: Consultar els assentaments corresponents als escrits, documents i sol·licituds presentats al Registre General d'Entrada, així com de les comunicacions rebudes mitjançant el Registre General de Sortida del Consell Insular de Menorca.
 
Àmbit de responsabilitat: Servei d'Atenció Ciutadana (SAC)
 
Qui ho pot demanar: Qualsevol persona física o jurídica que disposi d'un PIN ciutadà o de DNI electrònic.
 
Requisits a complir: Disposar d'un PIN ciutadà o bé tenir un certificat electrònic.
 
Documentació a presentar: ---
 
On es pot realitzar el tràmit:
Presencial:
Per telèfon (només informació):
Per correu:
Per FAX (només informació):
Correu electrònic (només informació):
Altres:
Plana web: www.carpetaciutadana.org
 
Què ha de fer el ciutadà:
La persona interessada ha d'entrar dins la seva Carpeta Ciutadana per poder consultar la informació disponible al Registre General d'entrada i sortida.
Terminis de ciutadà: Es pot consultar en qualsevol moment.
Terminis del Consell Insular: No aplica
Tarifes aplicables: Es tracta d'una consulta gratuïta
Resposta al ciutadà: Directament des de la carpeta ciutadana
 
Marc Legal:
 
Sentit del Silenci Administratiu: No aplica
 
Observacions: Es podran consultar els assentaments del Registre General des de novembre de l'any 2000.
 


Documents Relacionats: