Comunicat de suspensió de terminis de procediment administratiu

Data : 18/03/2020

Per tal de concentrar els recursos de les diferents Administracions Públiques i resta d’entitats del Sector Públic en les activitats essencials per al funcionament de l'Estat, alhora que es preserva la integritat i salut dels empleats públics, la disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, mitjançant la qual es declara l’estat de l’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, ha establert que es suspenen els termes i s'interrompen els terminis dels procediments administratius en curs (tant pel que fa als terminis per a l'administració com per a la ciutadania), regulats de manera directa o indirecta per la Llei 39/2015 de procediment administratiu comú de les administracions públiques, fins que cessi l'estat d'alarma (inicialment previst fins al dia 30 de març de 2020, aquest darrer inclòs).

No obstant l'anterior, l'òrgan competent pot acordar, mitjançant resolució motivada, les mesures d'ordenació i instrucció estrictament necessàries per evitar perjudicis greus en els drets i interessos de la persona interessada en el procediment i sempre que aquest manifesti la seva conformitat, o quan l'interessat manifesti la seva conformitat amb que no se suspengui el termini.

Així mateix, es podrà acordar motivadament la continuació d’aquells procediments administratius que vagin referits a situacions estrictament vinculades a fets justificatius de l’estat d’alarma, o que siguin indispensables per a la protecció de l’interés general o pel funcionament bàsic dels serveis.


Maó, 18 de març de 2020

Departaments relacionats Serveis Generals
editar

Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
Mapa

 
 
Comparteix aquest contingut
     
© Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
Avís Legal  |  Accessibilitat  |  Mapa web  |  XHTML 1.0  |  CSS 3  |  RSS